Kızlar dün sağlık ocağında detaylı kan verdim. Doktor troidin biraz yüksek çıktı dedi. Kadın doğum doktoruna gittiğimde soracağım dahiliyeye yönlendirirse gideceğim fakat önce size sormak istiyorum 5+6 günlük hamileyim. Tsh değerim 1,49. Serbest T4 değerim 1,77. (T4 aralığı 0,93-1,71) konu ile ilgili hiç bir bilgim yok. Siz ne düşünüyorsunuz