burcudincel ay izlemee kız ben kafayı yiyiodum bende de tam tersi oldu normal olsa nile sezaryan yapıcam diyodum izledikçe Allahım normal olsun diye dua ettim karın dikişi olacağına kaç kat ,afedersin vajina dikişi olsun daha iyi bana diye..
Video izleme ,sen normal zamanına kadar bekle sorun yoksa fıtrat doğal süreç bu olcagı varssa normal olsun amam bebeğimiz ve bizizm için sağlık sezaryan ise oda olur
Sen yeterli video izleme derimmm ,ama kalbim benimde normalden yana ,
Aklıma çok şey geliyo izliyim diyorum sonra vazgeçiyorum ,bilmeden tecrübe ediyim strese girmiyim filann..
Bak bi doktor var dün videosuna denk geldim allsshım nasıl müthiiş hastası normal doğum. Yaparken severek yapıyo ve kadın bagırmak yerine bütün gücünü bebeğe veriyo yani benim doktorumda öyle davranırsa inşallah kolay doğrurum piskoloji davranış çok önemli ki
Doktorum alt muanede bile sakinleştiren biri ♥️♥️