Medilifegun Kediannesi123 kısa kollu veya kolsuz çıtçıtlı atletler bahsediyorum üzerine hicbirsey giydirmedim doktorum bu konuda çok hassastır bebekler sıcağı sevmez dedi iyiki de onu dinlemisim
Kediannesi123 Medilifegun ay bir sürü hastane çıkışı aldım 😅 boşa gitmesin diye bir defa giydireyim bari 😅
hazal2131ds Ist3434 ben 0-1 aylık hiç almadım 2-4 aylık aldım. 1-2 aylık bir kaç parça yenidoğan niyetine. Sonrasında hep ayına göre aldım. O kdr para verip bi aylık giydirmek istemem. Daha uygun olan parçalar aldım yenidoğan dönemi için.
Diilruba Kediannesi123 ben bir tulum 1 2 ay aldım gerisi hep 2 4 aylık 0 ay hiç gerek yok 50cm oluyor bebekler 50cm den büyük doğabiliyor belki hiç kullanamayabilirsiniz
Pelinbyrktrlr Kediannesi123 0-1çok küçük 56cm ben 1-2 den başladım almaya 0-1 birkaç parça aldım hoşuma giden şeyleri o kadar
Kediannesi123 Herkese çok teşekkür ederim ☺️ 0 ay almaktan vazgeçtin fikirlerinize güvenerek sanırım bi tık büyük almak daha iyi olacak 😇
Mom5444 Kediannesi123 merhaba 🌷 0-1ay 50 beden oluyor galiba 1-2 ay 56 beden ☺️ Ben alışverişimin neredeyse hepsini h&m den aldım indirim oldukça 50 beden hiç almadım 56 aldım yurt dışında ay olarak yazmıyorda 50 56 yazıyor yani ben 1-2 aylık bedenleri aldım biraz bol gelir 2 hafta herhalde ama bol giymesi kan akışı için daha iyi bence ☺️ Tabi yaşadığım ülkede sıcak hiiç olmuyor malesef donuyoruz kısa kollu bile alamadım ama Türkiye’de yasaydım 1-2 alırdım yaz ayları için bol bol giyer diye tabi bu benim düşüncem ☺️
[silindi] Ist3434 4-6 aylıgı 1 yasındaki kızıma giydiriyordum ben. Ya kalıpları büyük ya da kızım küçük ama kalıpları bence büyük
Mom5444 [silindi] bence kıyafete göre değişiyor tulumları biraz büyük kalıp duruyor benim bebeğim daha doğmadı sadece başka markalarla kıyas yapıyorum ama tayt aldım 3lü onlarda çok küçük geldi gözüme 🤣 pijama tulumlar var önden yan fermuarlı onları 4-6 almışım baya büyük duruyor tayt aldım 2-4 küçücük sanki bebişko içinde patlayacak 🤣
[silindi] Mom5444 evet evet olabilir 🌝 tulumlar gerçekten büyük ama genelde ben hm alıyorum zıbın , takım , tulum vs hiç tam geleni görmedim ayına göre aldıgım halde🤣 gerçekten benim kız küçük sanırım 👧
Sterre H&M yenidoğanı hatırlamıyorum ama diğer kalıpları genelde büyük oluyor. Çok sağlam ve verdiğiniz paraya değiyor. Oğlum 5 yaşında çoğu kıyafeti oradan ve kaç çocuk büyüttü.