aysenuryldzz19 Doktorunuz ne zaman tavsiye ederse o zaman kullanın çünkü burada bir yorum okudum erken taktiği için rahimde yapışıklıklar olmuş ve 2. Gebeligiymis sıkıntı çektiğini yazmıştı bir arkadaş . Benim normal doğum gözüküyor ben medikal korselerden aldım doktorumun tavsiyesiyle aldığım korse sezaryen doğuma da uygun. Diğerlerine göre oldukça da ucuz.