12+0 haftadayım kızlar ve çok şiddetli mide ağrım var. Geçenlerde iki gün sabahın köründe mide ağrısıyla uyandım nane kaynatıp içtim geçti ama şimdiki aşırı şiddetli ve 5 saattir de geçmiyor bugün hastane kontrolüm var zaten ama bu ağrı yüzünden asla uyuyamıyorum. Bunun gibi bi durumla karşılaşan var mı, ne yapsam iyi gelir sizce? 😭😭😭😭