10 yaşından beri tiroit hastasıyım.Hastalığımı öğrendiğimizden itibaren ilaç kullanıyorum.Troiti yükselten sebzeler var bu süreçte onları çok tüketme ilacını düzenli kullan değerlerin düşüyor.Dere otu çok iyi geliyor hamilelikte zararı var mı bilmiyorum