NebahatBoncuk çok geçmiş olsun, bol bol emzirin yapabilceğiniz en iyi ve en güvenilir yol bu, yeni doğdumda bende geçirmişim annemle günlerde hastanede yatmışız dediğiniz el üstünde serum iğne deliklerim hala minik minik belli olur 😌 annem yararlı besinler yiyip bol bol emzirmiş çok şükür atlatmışım hiç endişe etmeyin her yeni doğanda karşılaşılıyor bazı bebeklerde bizler gibi biraz daha fazla gözlenleniyor. Endişe edip korkulara kapılmayın sütünüz bu süreçte çok önemli 🙏🏻