Kızlar 17 haftalıkken doktorumuza rutin kontrole gittik. Ultrasonda doktorumuz bebeğin göbek kordonundaki damarlardan birinin eksik olduğunu söyledi Normalde 3 damar bulunurmuş 2 arter 1 ven damar olurmuş bizim bebeğimizde 1 arter 1 ven bulunuyormuş. Daha küçük belki o yüzden de görememiş olabilirim dedi biz başka doktora da gittik o doktor da göremedi. Ben hayatımda ilk defa böyle birşey duydum zaten tekli gebeliklerde %1 inde görülürmüş. Bu durum bebeğin ilerleyen haftalarda gelişimini etkiliyormuş haftası geriye atıyormuş bu yüzden de erken Doğum olma olasılığı varmış aynı durumu yaşayan veya duyan karşılaşan var mı kızlar ? 😔