Minikmucize1 Göğüs şişmesi acısı vesaire bende de sadece ilk gebelik belirtileriydi yani kendimden örnek verebilirim en fazla bu ağrıların bi olup bi olmaması durumu bende de vardı fakat korkularınız varsa ben sizi yanlış yönlendirmek istemem içinizin rahat etmesi için doktorunuzla görüşün ya da bir muayene olun isterseniz. 🙏 Stres yapmayın lütfen kaybım olmamasına rağmen ilk zamanlar bendeki stres ve bişey oldu olacak korkusu bile kaybetmeye eş degerdi, şimdi ne gerek varmış diyorum 🙊 bebeğinize güvenin ❤️