01_ilayda oooo bizimkisi psikolog gibi konuşup notlarını aldıktan sonra tartıya çıkarıyor kaçamak cevap verme şansımız yok. Ben 17. Haftadayım -3 ile devam ediyorum yoluma ama saklamayın utanacak, gizlenecek durum yok. Kilo almak normal yani siz eksikte söyleseniz, dürüstte olsanız aldığınız kilo değişmiyor o yüzden takıntınıza bir faydası yok. Hamileliğin tadını çıkarın canınızı sıkmayın.