yaaa resmen ben :( ilk 4 ay çok bulantı ve kusma yaşadım karbonhidrat beslenebildim sadece o da çok az ilk 5 ay 4 kilo almıştım simdi 5 den 6 ya kadar iştahım normale döndü sadece biraz tatlı yemeye başladım o da normal seviyede yani kendimi biliyorum 5 haftada 4 kilo aldım şoktayım :( doktora bunu kendim söyledim bi anda çok kilo aldım neden dedim demekki fazla yiyorsun dedi iddialaştık resmen yemeden nasıl alasın diyo bana :( yemedim normal yiyorum bi anda aldım diyorum halaa başka bi sebep demedi bir ay içinde en fazla 2 kilo almış olarak gel dikkat et dedi ödem vs demedi :( ayaklarım her akşam sisiyor 10 dk ayakta durayım davul oluyo dinlenince geçiyor:( sabahları ayaklarımın sızlamasıyla uyanıyorum