Rabiaysu 38+4 kızlar 🙈 aşırı sıcak basıyor , kasılmalar cogaldi afedersiniz sümuksü akıntı başladı. 1 cm açığım vardı 3 gün önce. Geldi mi acaba doğum vakti🤰🏻
Mehtapelifada Rabiaysu o bende de var cnm sümüksü akıntı. Doktor su gelişi öyle de olabilir dedi. Hormonlardan ötürü amniyon sıvısı akıntı halinde geliyormuş.
Bebekbaylar Rabiaysu canım sancin varsa duzenine bak mesela benim ilk hamileligimde 20 dk da bir geliyodu en başta sonra gittikce o süre kisaliyo ama hala düzenli geliyo… doğum sancısı duzenli sancidir sümüksü akıntı dediğin nişan olabilir rabbim yardımcın olsun sağlıkla dogum yaparsin insallah