Cinarsmom kendimi bi halt sanmak mı? Sizinki gibi yüksek bir egom yok çok şükür 🙏🏻 Nasıl ki siz bir soru sordunuz ben de mantığıma uyduramadığım için soruyla cevap verdim ki belki birileri mantıklı bir açıklama getirir diye. Sizi aşağıladım mı? Rencide mi ettim? Hayır. Açıklamalarınız için teşekkür ederim. Geçmiş olsun, iyi günler.