Aylin_dzgn hiç çekme dişçiye git derim. Ben hiçbir çare bulamadım en sonunda 29 ya da 30uncu hafta da kanal tedavisi oldum. Bizim burda diş hastanesi yok maalesef küçük bi ilçe. Kliniğe gittim ama iyi ki gitmişim kulağa göze başa ve alt dişlerime vuran bi ağrı çektim. Doktor izniyle dişçiler tedavi yapıyor. Benim bütün tetkitleri yaptıktan sonra izin verdi gittim yaptırdım.