Sabah 9da adet sancısı gibi bi ağrı girdi kasığıma. Akşamüstü şiddetlendi dayandım ama bebeğin hareketleri yoktu. Gece doktora gittim açılma 2cm, nst de sancı çıkmadı bebek şükür iyiymiş. Doktor prosedür gereği yatış dedi istemedim. Ebeler de kalma evinde Çek sancını en azından tek olmazsın duşunuda alırsın dediler. Eve geldik tabi ağrım sancım var ama napayım dayanacağım…