Nurcanpehlivan Selam kızlar hayırlı geceler yarın son alışverişimizi yapacağız sizce hastane çantasına mama konulacak mı varsa hangi mama almam gerekiyor yardımcı olur musunuz 🥰🍼
Mormenekse Nurcanpehlivan doktora bıraktım götürmedim aptamil verdiler 2 gün kontrol ettiler yarıyormu yaramıyorrmu içiyormu içmiyomu die aynı sekil devam ettm
Gurbetkusu_43 Nurcanpehlivan Aptamil kullanıyorum canım hastanenin önerisiyle. Bi ara değiştirmeyi düşündüm kısa bi araştırma yaptım her yerde anne sütüne en yakın mama aptamil çıkıyordu. Bende vazgeçtim şimdi gayet memnunum 😊
Ikizdeniz Nurcanpehlivan genelde aptamil öneriyorlar ama ben bebeklerime bebelac gold kullandim bize en iyi gelen bu mamaydi bütün mamalari denedim nerdeyse
Kbrarz Nurcanpehlivan SMA yillarin eski mamasi ben kizima takviye kullanmistim ve cok memnun kaldim 👍😊
Busbushatun Nurcanpehlivan yenıdogan ıcın hıpp onermıstı bızım doktorumuz, ama hastane cantasına koymuyorum gerekırse hastane cevresı eczane dolu zaten temın etmek cok kolay canm sutum acaba gelıcek mı gelmıcekmı endısesıne enerjısıne hıc gerek yok🌸
haziranin25i Nurcanpehlivan aptamil kızımda çok ikinma ve gaz yaptı bu nedenle similac kullanıyoruz. Tabi işin içine biberon girince meme reddi yaşadık size tavsiyem biberonla vermeyin eds yöntemleri var mama verirken kesinlikle o şekillerde verin 🤗