Bugün arkadaşım kendi isteğiyle sezaryen doğuracağını söyledi. Niye korkuyorsun bir şekilde doğar,Allah yardım eder bize dedim. Hemşire bana sen minicik doğuramazsın dedi kaldım öyle 🤣 zaten içimde ki ses sezaryen olcam gibi diyor. Erken gelmesinde hayırlısı neyse o olsun🤲🏻💙