BTSG04 Cilekkz-22 ikimizde erken doğmuşuz bu yüzden eçıkcası bende erken bekledim kızımı ama alakası yokmuş demekki 😅
BTSG04 canomm bende hiç sancı yok canım gelse doğacak zaten bebekte hazır bugün nstde yine sancı yoktu 🤷🏻♀️
haziranin25i BTSG04 Amin inşallah kuzum. Tüm hamişler bebeklerini sağlıklı bir şekilde kucaklarina almayı nasip eylesin 🤲🏼