nazlicanmom Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Bazı doktorlar ilk 3 aydan sonra bı sıkıntı olmayacagini söylüyo.. daha önce boyatip sorun yaşayanlar oldu mu acaba ?
Heyecanlianneee nazlicanmom tamamını değilde diplere deydirmeden bence bi sorun olcağıjı sanmıyorum 7. Aydan sonra nacizane fikrim tabi
nazlicanmom Heyecanlianneee Bende 36+4 teyim çoğu Dr da aynı şeyi soyluyo ama kesin bı bilgi yok tabi
nazlicanmom Bersu26 vallahi bende dayanamadım yaptırdım ama yine de bı korku var tabi ya bsy olyrsa die… Siz doğum yaptınız mı yaptirdiktan sonra
Bersu26 nazlicanmom yapmadım henüz ama kontrollerde bebeğim sağlıklı şükür detaylı ultrason a falan girdim
Mugehkc Bende 4 ay diye biliyorum ama organık cok diplere değmeden yaptr organıktede kimyasal vardırda daha azdır