Prenses21 ben bir gün sabaha karşı uyandım ve dedim ki eşime kalk bebeğe bir şey oldu ama yani böyle anlatamam bir şey görmedim hissettim 12. Hafta idi lavaboya gittim hissettim ya hani oturmadan peçete ile sildim kahverengi kan sonra oturunca affedersiniz bardaktan boşalırcasına kırmızı kan geldi hemen acile gittim kalp atışları yerinde idi şükür iyidi iğne, serum, fitil derken bir kaç saat hastanede yattım çıktım. 17. Hafta olduk bile :) hiçbir kanama normal değildir ama her kanama düşükte değildir. Arkadaşınızın haftası erken düşük riski daha fazla vücut atıyor olabilir. Bazen kalp atışları 9. Haftaya kadar uzayabiliyor o yüzden kalp atışı duyulmadı diye hemen panik olmasın. Kimyasalda olabilir bilemiyorum.inşallah sağlıkla tutunur bebek.