Sumus Bebeğimin beyni su toplamış 16 mm idi bugün perinatoloji uzmanı 14 mm söyledi başına gelen var mı acaba? Geçti mi kaldı mı neler yaşadınız
sntn Sumus geçiyor geçiyor canım hiç merak etme benim bebeğimde de vardı. İlk duyunca o kadar üzüldüm o kadar üzüldüm ki. Ama boşa üzülmüşüm bebeğimi de üzmüşüm. 3 hafta sonra kontrolde görülmedi bile. Şuanda da 2 aylık sağlıklı bir bebeğim var çok şükür
N-h-e123 Sumus merhaba benim dün başarıma geldi maalesef doktorun yanlış ölçmesi sonucu başka bi profesöre göründüm herşeyi normal çıktı sizde başka yere gidin lütfen
Asiiilmom Sumus merhaba, konu ile ilgili dha önce post açılmış mi diye bakınca bu posta denk geldim, bugün ayrintilda banada doktor bebegin beyninde genişleme var dedi tedirgin oldum, süreç daha sonra nasıl ilerledi paylaşır mısın canim
Sumus sntn canım 1 ayı geckindir var bu tani. Seninki kaç mm idi keşke bizim ki de geçsin çok isterim gerçekten
Sumus N-h-e123 ben İstanbul Çapa hastanesine geldim nerde yaşıyorsunuz hangi doktora gittiniz ücreti nedir