Merveex merhaba. SAT ve doğum tarihlerimiz aynı. Bende de doğuma dair en ufak belirti yok. Arada kasılmalar oluyor ama düzenli değil. Bu hafta salı günü kontrole gittiğimizde doktorumuz her şeyin normal olduğunu söyledi ve pazartesi gününe kadar bekleyelim gelmezse suni sancı verelim dedi. Çatı muayenesini 37.haftada olmuştum bir daha çatıya bakmadı. Açılma vs var mı yok mu bilmiyorum. Cumartesi günü de NST’ye çağırdı. Her gün pilates yapıyorum, hurma yiyorum yapabilirsem de yürüyüşe çıkıyorum ama sanırım bebeğin gelmeye niyeti yok 🙂
Arayıp “doğurmadın mı?” Diyenler konusunda da o kadar haklısınız ki. Telefonumu açmak istemiyorum artık ve “neden doğuramıyorum” diye strese giriyorum. Strese girdikçe de doğuramıyormuşum gibi hissediyorum. Tabii ki kimse kötü niyetiyle sormuyordur ama süreç bayağı bunaltıcı bir hal aldı.