ozge_sblr aynen haklısınız zararlıymış ben iki üç aya bir göğüslerimi kontrol ettirmek icin genel cerrahiye gidiyorum benimkilerde cok büyüdü çünkü evde kontrol etsemde icim rahat etmiyor genel cerrahiye cikip ultrosonda takip ettiriyorum doktorum telli sutyen takmamami söyledi rahat sporcu atleti giymemi önerdi sıkan sutyenlerden uzak dur dedi damarlara baski yapiyormus daha rahat sporcu tarzi kullan demisti oyle yapiyorum cok rahat