Sedoooos Kizlar kac gündür açıyorum pos lütfen yardim edin grip öksürük bogaz agrisi burun akıntısı mahvoldum 31 haftalik gebeyim bebegimebisy olcak diye korkuyorum o kadar çok öksürüyorumki karnim patliycak gibi oluyor evde çözümü olan varmi doktor yazmiyor ilaç anca minoset onuda sürekli icemiyorum iç semde pek faydası yok heryerim ağrıyor lütfen yardım edin🙏🙏simdiden ALLAH razi olsun
Duygu_k Geçmiş olsun.. 😞 2 yemek kaşığı bal 2 yemek kaşığı sirke 2 yemek kaşığı taze sıkılmış limon suyu ve bir miktar toz tarçın Bu malzemeleri bir kapta ılık suyla karıştırarak öksürük krizlerinde 1 kaşık aldığınızda hem boğazınızdaki o tahrişin gittiğini hem de öksürüğünüzün kesildiğini göreceksiniz. Ben denedim gerçekten işe yarıyor umarım size de şifa olur. 😕
umranozby Canım bende iki gündür grip oldum sabahta boğaz ağrisiyla uyandım 😳 dün mercimek çorbası yaptım yanına soğan doğradım antibiyotik niyetine hatta sabahta sıcak sıcak içtim 😂 bol bol meyve yiyorum birde 5 litreyi geçen su içiyorum birde goz karari limon dilimi ve elma dilimini kaynatip biraz bal dokup iciyorum 🙄içim yanıyor sürekli bebeğe enfeksiyon geçmesin diye uğraşıyorum 🙏 şimdi baya iyiyim birde bolca uzan dinlen canım geçmiş olsun ilaç yasak olduğu için internetten bunları okudum