35+2 deyiz böyle nasıl desem yarım saattir olan bir kasılmam var kasılma oldukça bebek toplanıyor ayrıca belime ve kasıklarıma şiddetli Bi ağrı geliyor. Düzenli mi diye sorarsanız yarım saatte 3 sefer oldu. Suyum nişanım gelmedi. 39. Haftaya sezeryan günü almıştık. Napsam ki acaba korkmaya başladım. Nişan gelmeden doğum başlar mı?
Korkmaya başladım aslında doğumdan değilde çok erken değil mi doğması için. Lütfen yalancı kasılmalar olsun 🤲