Mervef95 Maalesef benimde ilk zamanlar çok fazlaydı. Hap kullanma taraftarı olmadım hiçbir zaman. Elimde naneli şekerle geziyordum, midem bulanacak gibi olsa hemen atıyodum ağzıma rahatlatıyordu o beni sonra bulantılarım kesildi zaten gerek kalmadı ilaca falan. Naneli şekeri tavsiye ederim 🌸