Kubra0395 8 haftalık hamileyim. 23 aylık bebeğim var. 13 kilo. Devamlı kucağımda. Bi sıkıntı olusturur mu. Karnimdaki bebeğime zarar verir mi sizce ?
Yasemin5669 Kubra0395 Korkma canım bişey olmaz ama çok taşıma yinede sonuç olarak daha yeni gebesin kendimi zorlamadan otururken almaya çalış kucağına
Dilekcnkn Kubra0395 Valla ben 19 haftalığım günde bir kez bazen 2 oğlum var 5 yaşında 20 kg kadar kucağıma alıyorum yatınca napımm umarım zararı olmaz bana da sana da ☺️
Mom626 Kubra0395 canım benimde11 aylık ikizlerim var hep kucağımda detaylı ultrasonda kordonda kanama görüldü 10 gün istirahat verdi hiçbir şekilde bebekleri kucağına alma eğer alman gerekirse sen otur eşin sana versin dedi. Şimdi geçti şükür sen dikkat et yinede
suscarparimm Kubra0395 Sakıncanız ve tehlikeniz yoksa bi problem olmaz ama yine doktorunuza danışın belki o tehlikeli bi durum görebilir
Nadide87 Kubra0395 canım selamlar, ilk 3 ay çok önemli, fazla kaldırmamaya çalış. Kontrole gidince doktoruna mutlaka danış
DamlaNur29 Kubra0395 6 haftalık hamileyim bende 8 aylık oğlum var 11 kilo hep kucakta istediği zaman mecbur alıyorum napalım annelik yani almasanda olmuyorki aglıyor cocuk