Gozzdee canim ben iki kere alttan muayene oldum 38.haftamda ilkinde erkek doktor muayene etti ikincisinde sanciyla gittim bayan doktor yapti. Doktor konusunda erkek bayan ayirt etmem ben sağlık ve bebegim soz konusu somucta ama soyle bi deneyime sahip oldum. Iki doktor arasinda cok fark var.kadin kadinin halinden anlar diyoruz ama yok.o ladar sert davrandi ki canim cok yandi muayeneden cikinca esime soylegim tek sey ilk birlesmemizde bu kadar aci cekmemistim oldu.erkek doktorlar biraz daha nazik oluyorlar. Catala yatarken m fakat catala yatana kadar bayan hemsireler yardimci oldu ortuyu ortty doktor gormedi acip bakma gibi bi durum da olmuyor sadece iki parmagiyla acilmaya bakıyor