Tam 30 haftalık olduk biz de. Her şeyimiz hazır çok şükür. Bir de oğlumuzu kucağımıza sağ Salim alırsak inşallah 💙 Ben iki aylıkken başladım alışverişe. Yavaş yavaş tamamladım ama bu hafta kalan eksiklerini de aldım ve bitti çok şükür. İyi ki bu şekilde yapmışım hem maddi açıdan bir anda hepsini almak çok zor hemde ağırlaştkça insan keyifle alışveriş yapamıyor. Ben kendime elbise almak için çıktım dün. Resmen bir an önce eve döneyim diye can attım 😑