Arkadaşlar 13+5 haftalık hamileyim kendimi hiç doymuş hissetmiyorum sürekli acıkıyorum ama sürekli yemek yerken acıktığımda ne yesem diye düşünüyorum. Akşam yemeklerinde aralarda ekmek yemiyorum ondan mı bilmiyorum. Acaba ne yesem beni tok tutar ya da benim ki psikolojik olabilir mi ?