Yenianneee21 Kızlar merhaba ben 7+4 günlük hamileyim sürekli uykum geliyor sabahları geç uyanıyorum 1-2 gibi o yüzden kahvaltımı da geç yapıyorum. Sürekli meyve yiyorum pek mide bulantım yok. Bugün evde kendim hamburger patates yaptım ama sağlıksız beslendiğimi düşündüm 🥲 sizce ilk aylarda çok önemli mi siz nasıl besleniyordunuz? Yumurta süt , sebze yiyemiyorum içime kurt düştü 🥺
Zeyyyn Yenianneee21 elinden geldiğince sağlıklı beslenmeye çalış canının çektiği şeyleri ye insanın aklı kalıyor canım almasada hergn yumurta yiyorum evlat için mecbur normalde kahvaltı etmezdim ona göre ayak uyduruyoroz doğmadan 😂
kucuktosbik27 Yenianneee21 uyku konusunda öyleydim ama yemek konusunda epey dikkat ettim son ay biraz bu sağlıklı kısımdan uzaklaştım yemek yapmak biraz zorlamaya başladığı için ama bütün hamilelik boyunca her gün yumurta peynir badem ceviz fındık kahvaltıda herzaman oldu protein ağırlıklı beslenirsen bebeğin sağlıklı gelişir sen az kilo alırsın. Ama arada kaçamaklar olur tabi çok fazla hazır gıda tüketmemeye çalış onun dışında ye canım istediğini 12 13. Haftaya kadar bebek senden beslenmiyor ama senin değerlerin iyi olması lazım bebiş için☺️
alyavetuna Yenianneee21 bence çok kasmayın kendinizi neyi yasak görürseniz canjnjz çeker. Ben normalde çok sağlıklı beslenirim hamileyken canin cips istiyordu alıyordum içinden 2 tane yiyip esime.veriyordjm bitir diye. kola canm çekse bir yudum alıp esime verirdim. ilk 3 ay bebek kandan besleniyor beslenmesi anneden olmuyor. ama iyi beslenmek sizin için önemli cocuk sizden çektikçe disiniz kemikleriniz ağrımaya başlıyor. curugum bile yokken bir disime dogumdan snra kanal yaptırdık suan bir disin daha ağrımaya başladı bol kalsiyum önemli. düzen oturtmaya çalışın beslenme için onun disinda canınız istiyorsa tadımlık yiyin derim ben
Ladyy Yenianneee21 3 ay hiçbirşey yemesenizde kandan besleniyor. Yine kendiniz için çok fastfood değilde daha sulu şeyler tüketin kilo almayın baştan yoksa sonu gelmez😀🙈 sağlıkla gelsin🌺
Konul95 Ilk kizimda gun icinde uyanik kaldigim saatler 7 8 saatdi 🤣 , 2cide ilk 3 ay uykuluydum ama kizim izin vermiyordu 🤣 ben ilkte de , simdi de canim ne istiyorsa yiyorum , sukur kizim saglikli, 2cide insAllah saglikli olur 🤲🤲🤲
Yenianneee21 alyavetuna evet düzenli olmaya çalışıyorum ama gün geçtikçe belirtiler daha da artıyor 1-2 gün düzenli olayım diyorum 3. Gün maalesef olmuyor 🥺
alyavetuna Yenianneee21 ilk 4 ay inanın zor kızımda.herseyi yedim bu hamileligimde 1 bardak su içemedim 6 kilo verdim kraker peynir ekmek disinda hicbisey yemedim ama.smdi yeni yeni duzeliyprum ve çocukta yeni yeni benden beslenmeye basladi. hic problem etmeyin 🥰 zamanla düşene oturacak
Melike Yenianneee21 İlk zamanlar bende öyleydim. Bulantıdan hiçbir şey yiyemiyordum sürekli ekmek arası, tost , pizza vs yiyordum 8. Haftama kadar hep öyle gitti sonra bulantılarım kesilince yavaş yavaş düzeldim.
Yenianneee21 Melike inşallah böyle beslenince de vicdan azabı çekiyorum 😄 2 sene tedavi gördüm olsun diye şimdi böyle beslenince neden böyle yapıyorum diyorum 🥲
Melike Yenianneee21 Ya öyle oluyor cidden bende çok üzülüyordum. Faydalı şeyler yiyince seviniyordum bebeğime faydalı şeyler yedirebiliyorum diye 😂 Ama ilk 3 ay zaten bebekler direk bizden yediklerimizden beslenmiyor ya çokta sıkma canını tabiki sen yinede yemeye çalış sağlıklı şeyler 😍
Gmz35y Yenianneee21 tam 8+1 bende geç uyanıyorum ..ama kahvaltıma önem vermeye çalışırım genelde.. ahh bir ara açlık hissi fazlasıyla vardı,herşeyi yemek isterdim ama sanki böyle porsiyon porsiyon yemek yemişim gibi midem şiş hissederdim ve yiyemezdim..geceleri uyutmazdı o şişiknlik hissi
Mucizem0405 Merak etme ilk 3 ay bebek senden beslenmiyor zaten ☺️ Boşuna stres yapmayın stres daha kötü
Glbnpk Yenianneee21 İlk üç ay organ gelişimi açısından çok önemli. Fakat ufak kaçamaklar ben de yaptım. 34 haftalık oldum bebeğim gayet iyi. Kola da içtim, cips de yedim, kızartma da yedim. Abartmamak şartıyla her şeyden yedim içtim. Benim doktorum günde iki ceviz ye mutlaka, demişti. Onun haricinde bir şey demedi.
Taze_gebe Yenianneee21 meyvenizi yiyin ama abartmayın ilerde gebelik şekeri çıkmasın benim gibi🥴 meyvenizin yanına badem-ceviz-fındık-kaju (çiğ olacak) dönüşümlü olarak ekleyebilirsiniz. Süt içemiyorsanız (ki bunu aşmaya çalışın mutlaka alışın bi şekilde) meyvenin yanında veya gece yoğurt yeme alışkanlığı edinin. Yani pirinç makarna vs çok abanmayın ilerisi için önerilerim bunlar☺️
Ozgu_momy Yenianneee21 20. Haftaya kadar bebek sizin depolarınızdan besleniyor , siz günlerce aç gezmiş olsanız bile bebek bu durumdan etkilenmiyor . Sadece siz halsiz , bitkin olursunuz . Zaten çok yeni gebeliğiniz iştahsızlık , uyku meyili normal .