feyzaa34 Senadalmiss idrar yolu enfeksiyonu canım bebeğede baktı çok şükür o iyi 🥰 çok yoruldum artık evime dönünce kendi doktoruma giderim onda öğrenirim cinsiyeti sormadım da hiç söylemezdi heralde
feyzaa34 Mrvksm yaaaa tamtersi desene😅 ama ben tam bir çorlu aşığıyım evet ailem burda ama orayı çok seviyorum
Mrvksm feyzaa34 ben de severim çorluyu 🥰 doktoru ne yaptın bu arada ben Hisar çamlıca ya gidiyorum burda
feyzaa34 Mrvksm dün gidemedim vajinamdan ağrı girdi Ağrı’dan ağladım düşün gittim eğitim araştırma ya alttan da baktılar idrar yolu enfeksiyonu dedi sadece 😪 bugün dönüyorum çorluya orda öğrenirim artık cinsiyeti
Filiz1 Bende ümraniyede oturuyorum istiklal mahallesinde ama maltepe ersoy hastanesine gidiyorum doğumumu ümraniyede de yapabilirim kararsızım ümraniye devlet hastanesinde en iyi kadın doğum doktorunu bilen var mıdır acaba
Senadalmiss Filiz1 siz ümraniyeden buraya nasıl geliyosunuz valla ben burda dr giderken üşeniyorum 😂 ben daha önce bölge hast gittim doğum kontroller orda oldu ama başka dr gitmek istiyorum drnuz doğum yaptırıyor mu sadece kontrol mü
Filiz1 Senadalmiss Senadalmiss Doğum yaptırıyo ben eşimin sigortasından yararlanıyorum normal doğum ve zorunlu sezeryan fiyatı 3 bin isteğe bağlı sezeryanda 4 bucuk dediler normal doğumda 1 gece yatış sezeryan doğumda 2 gece yatış yapılmakta yatış süresinde yapılan 16 adet rutin tahlil bebeğin ilk muayenesi ilk aşısı ilk topuk kani işitme testi fiyata dahil
Filiz1 Senadalmiss bende bi arkadasımın vasıtasıyla o doktora gittim gitmemi cok istedi 1 yıl önce düşük yapmıştım 1 yıl boyunca gebe kalmadım oda ısrar etti gittim iyiki de gittim gittiğim ay gebe kaldım 🙈
Senadalmiss Filiz1 benim zorunlu sezaryen maalesef sağlıklı olsun da nasıl doğduğu çokta önemli değil
Senadalmiss Filiz1 sizin adınıza sevindim Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ☺️ Ersoy hastanesini çok beğeniyorum çok temiz bi hastane oğlum sünnetini orda olmuştu ama hep gittiğm bi dr var oraya mı gitsem sizin dediğiniz dr mı bilemedim 🥰