Burcukra Kızlar 23 haftalık gebeyim normalde Amine istiyordum ama annem Ayşe hüma nasıl kızım diyince çok hoşuma gitti nasıl sizce :)
Nur_tanem Burcukra Amine de çok güzel Ayşe Hüma da kulağa hoş geliyor 😍 Amine Hüma da olabilir sanki 😇🧿🥰
Dilek_Y Burcukra benim de bi kızım olcak inşallah iki ayımız kaldı zühre hüma düşünüyordum ama babası tek isim de karar ver dedi hüma da karar verdim çok güzel çok kibar bi isim 🥰😍
Merve9695 Bende Amine istiyordum eşim Asya Hüma koyalım dedi ve kabul ettim bizde Asya Hüma koyacağız nasipse çok güzel anlamı iki ismininde isimleriyle yaşasın hepsi 😊