Ezgiparlak Nerede doğum yapacagım bilmiyorum ama özel istiyorum.Düzce çağsu hastanesinde doğum yapan düzceli anneler fiyat konusunda doktor konusunda bilgi verir misiniz ?
mavipinokyo Ezgiparlak evet ben nasipse orda Ayten hanımda yapacağim doğumumu.. sezaryen normal farketmiyor 3000 tl
gokhande Ezgiparlak normalde sezeryanda 3000 TL demişlerdi bana da bende Mustafa beye gittim kafam çok karışık bir türlü karar veremiyorum bende 🤷🏻♀️
gulserennn gokhande sadece doğum, bir gece yatış ve tahliller ekstra hiçbir şey yokmuş maalesef 🤷🏻♀️
Ezgiparlak Ya bende 30+2 deyim şuan hep çağsıya esma hanıma gittim ama Mustafa bey önerdiler bir kere oraya gittim ama doğum yaparsam mustafa beyi düşünüyorum ama kararsızım hala bilemiyorum nst hiç girmedim ama ücretli sanırım bilen var mı ?_
Science1 Ezgiparlak merhaba. Bende en bastan beri esma hanıma gıdıyorum . Ama sızın gıbı banada mustafa beyı cok önerdiler kararsız kaldım gıtmedım. Sız daha ıyı kıyaslarsınız hangı dr ıyı