Tusemefe8134 33+5deyim.bugun bi bakkala gidiip dedim eklim gtti bicak saplanir gbi adim attikca sizdede varmo bole seyler
EcemUgur01 Tusemefe8134 Bende 28 haftalığım bende de var. Rahim ağzı kısaldıkça mı ne oluyormuş sanırım Google da bakmıştım
Ayseeemirinannesiii Son haftalara dogru daha cok cogalicak canim bende cok yasadim herkese oluyor sanirim..
Tusemefe8134 Ayyyy varya yürüyüs yapayim dedim.her an suyum.gelcekmis.hissi ve batma.hisssii cok.aci.ya