haziranin25i Aleovera 3 kg doğdu kızım ve 1 ayı dolmadan 4,5 kg oldu 2 ye otomatik geçtik. Ben elimde bulunsun diye yenidogan merhaba paketlerinden almıştım iyi ki de ondan almışım 🤗 şuan külot bez 3 numara kullanıyoruz.
Aylinsemih haziranin25i tuh neyse artık elimde kalırsa yapcak bisey yok bol bol kullanmaya bakarım benim erken dogum riskim var 28+3 haftaligim temmuzda dogum olucak oyuzden bana al erken olcağı için sana çok gider dediler birde fiyat acısından cazipti yoksa 200 lü ve aşağısına baktım uygun du
haziranin25i Aylinsemih Hee erken doğum riskine karşılık bunu aldıysan iyi etmişsin. Şuan kilosu kaç annesi ❤️🤗
tgceanl 12 günlük bebeğim var 3260 gram doğdu 80′li Sleepy 1 numara almıştım sadece birkaç gün daha yetecek bezi kaldı o yüzden 80 az bile