kucuktosbik27 40+0 olunca geldi inşallah bu bir işarettir bugün doğururmuyum ki 😅 daha yolumuz var gibi ebe öyle demişti ama kızım süpriz yaparsa çok mutlu olucam siz ne durumdasınız hanımlar☺️
kucuktosbik27 Annisno işte bende gelmedi 00.00 olunca geldi demin😅 40+0 olduk uygulamayı silip tekrar yüklemiştim gene gelmemişti uygulamada doğur artık diyo ama nerdee😅
kucuktosbik27 Gulfeem bende bekledim gelsin diye ama anca geldi hiç olmicaj sanmıştım bi sıkıntı var diye düşündüm uygulamada 😅 neyse bunada şükür tez zamanda basarım inşallah butona🤲🏻☺️😂