Gulfidan49 36 haftalıgim ve 3 gündür inanılmaz baskı hissi var yatamiyorum yürüyemiyorum aynı zamanda adet sancısı gibi agrım var Çok ama nstde şancı çıkmıyor açılma da yok sizde durumlar nasil
Serpil-3 Gulfidan49 bende 35+4 oldum iki gündür ara ara ağrı var belimde ve kasıklarımda yavaş yavaş başlıyor belirtiler sanırım
Hazlannesi20 Gulfidan49 Benim de baskı aşağıya oluyor özel bölgeye bi yeri vuruyor çarpıyor sanki sizi gibi oluyor
Menfiye_01 Gulfidan49 benımde var bırde gece tutuyor yataktan kalktığımda sankı bebek düşecekmiş gıbı oluyor kosarak lavaboya gıttıgımı bılırım 😁 normal yanı kuzum korkma az daha sabır az kaldı
Gulfidan49 civciv1520 benimde nst dr şancı yok ama ben hissediyorum ağrı var doktor parol bile içme dedi
Bebek12 Benimde 34 hafta oldu bugün ve karnımda çok sık sertleşme var bugün iki kere nst ye bağlandım serum verdiler sancı çıktı sonra biraz düştü ama çok korkuyorum 😞
Sedosss2 Gulfidan49 bende 36+ 1 benimde iki gündür belime ve kasıklarıma regl ağrısı gibi ağrı giriyor sanırım yalancı kasılmalar insan korkuyor ama herkeste oluyor galiba
MomsAli Tam 37 haftalık oldum bugün. Benimde arada adet sancısı gibi sancılarım oluyo kasılmalarım var belim ağırıyo yatıp uzandigimda kalktigimda aşırı baski hissediyorum. Hepimize kolay doğumlar nasip etsin rabbim 🤲🏻
Elif1624 36+3,ayağa kalkınca baskı hissinden yürümekte zorluk çekiyorum ,sancılarımda başladı ,nstde çıkıyor.ama kanama, su olana kadar istirahat dedi doktor
Neshe08 Kızlar kaçıncı haftadan sonra mat ye gırıyosunuz bıde her haftamı gırılıyo ılk dr ye görünüp mü gırıyosunuz yoksa dırek bts cektırıp mı dr ye gosterıyosunuz bılgı
gullcannn Neshe08 Ben 34+5 ’te gittigimde giriş yapilirken tam görevli nstye de gireceksiniz dedi. Önce nst sonra doktorun yanina dedi. Öyle başlamış oldum. Sonra doktorumun yanindayken kendisi artık kontroller haftada 1 dedi. Akşam gel haftaya nstye bağlasınlar. Bugün akşam gittim tekrar nstye baglandım. Zaten 10 gün içinde olduğu için ayrı bir ücrette ödenmiyor direkt o sekilde yapıldı. Ama hastaneden hastaneye değişiyor uygulama ilk doktora girip sonra nstye girenleride duydum
Kbrarz Gulfidan49 canim 37 oldum bende ayni sıkıntıları yasiyorum.asagi bolgeme asiri baski yapiyo cikicakmis gibi surekli tuvalete gitmekten yoruldum ve adet sancisi gibi kasiklarimda agri oluyo😫Allah yardimcimiz olsun insallah 🙏🏻