Tanem20 Büyüyen yatak alıp kullann anneler var mı acaba kullanışlı mı yardımcı olurmusunuz bide hangi magzadan aldınız önerileriz 😊
butterfly_ Tanem20 ben alacaktım vazgeçtim park yatak aldım ¾ yaşına kadar kullabilir diyorlar sonra odasına yatak baza alacağım :)
Omerhatice Tanem20 ben 2 buçuk sene evvel oğlumda aldım oda takımı olarak memnunum canim su an 34+ hamileyim nasipse altta oglum besigindede kizim yaticak Rabbım nasip ederse 🙏 masko mobilya kentinden almıştım o zaman
Psa77 Tanem20 büyüyen yatak aldık bizde henüz kullanamadık fakat gayet kullanışlı gözüküyor ve gerçekten boyut olarak baya uzun. Kısa süreli kullanılmamış olur. Bu arada bellonadan aldık✨
Tanem20 butterfly_ bnde montoseri tarzı düşünüyordum odasına fazla seçenek yok baya gezdim en çok büyüyen model var karrsız kaldım
butterfly_ Tanem20 montaseri ile de pek olumlu şeyler duymadım bende YouTube den videolar izleyin orada anneler tecrübelilerini anlatıyor :)