Ayktskne Nasıl anlatayım bilmiyorum dun bormal kontrolle geldgm hastanede hemen yatısım yapıldı ve bebgmde gelişim gerılıgı çıktı bugun amelıyat oldum ve bebegım sadece 1800 gram ama aglama sesını duydugumda dayanamadm bende agladm çok ufa dualarınızı eksik etmeyin ne olur🙏🏻
Sunu Ayktskne hiç korkma canım, benim oğlumda 1.900 doğmuştu. Şimdi 7 yaşında aslan gibi maşallah. Allah kuzunu size bağışlasın inşallah 🤲
Nananusha Gelisim geriligi veya ireli gelisim her hamilelikte ola bilir . Erken doguma almalari iyi olmamis ama. Allah saglikli eylesin.