Sed22-09 Ipeksari57 evet durabiliyor açılma olmadığı sürece tabi benim alışmam olmadığı için şuanlık sıkıntı yok şükür, evet malesef o sancılar bendede var dün gece uyuyamadım hatta sanırım artık doğuyor dedim
Ipeksari57 Sed22-09 Canım valla her gece uykusuz kalıyorum senin gibi bende diyorum bu gece doğacak galiba diye hep de geceleri zorluyor ama Napalım doğana kadar çekicez artık 🙏