Ecemm92 Merhaba 🙋🏻♀️ şeker yükleme testini hangi hastanede , kaçıncı haftada ve ne kadar ücret alarak yaptırdınız? Yükleme sonrasında sorun yaşayan oldu mu? tecrübelerinizi paylaşır mısınız😇
hellobaby0 Ecemm92 özel poliklinikte 75 mg 60₺ ye yaptırdım sorun yaşamadım 3 tane kan verdim su bilir içmedim hafif bulantı yaptı cuma sonucumu devletteki doktoruma göstereceğim
butterfly_ Ecemm92 bununla ilgili post açmıştım yaptıracak olanlar için :) özel Ersoy hastanesinde yaptırdım 50 TL sağlık ocağı yapılmadığını söyledi ama tek gitmeyin yan etkiler oluyor içtiğiniz içeceğin yanınızda biri olsun benim tansiyonum düştü ve tektim
Ecemm92 Nur000 saglık ocagında olması cok daha iyi olmuş :) benım saglık ocagındaki hemsirem hastanede yapılıyor demisti :(
Miniikanne Ecemm92 bence gerek yok buna eger bebegın olması gereken haftadan ıkı haftadan fazla ılerdeyse ve aılede varsa seker yaptırılmalı ama benım aılemde yok bende esımde yok bır hafta onde gıdıyordu doktorum yaptırcakmısın dedı dedım bır hafta ılerde yada gerıde gıtmesı cok cıddı bı durum degıl yaptırmayı dusunmuyorum dedım bı sonrakı muaneye gıttıgımde tam haftası haftasındaydı ozele gıdıyorsanız zaten bırazda para tuzakları bunlar
Btlklkn Eee devlet hastaneleri ücretsiz yapıyor zaten neden özele gidiyorsunuz? Bende Pazartesi yaptıracağım 25. Haftamız olacak