Yasellaaa Merhabalar 34. Haftadayım normal doğum planlıyoruz acaba doğumdan hemen sonra korse kullandınız mı ? Nasıl bi korseydi ? Ayrıca doğumdan hemen sonra karın gidiyor mu ne kadar sürüyor? Tecrübesi olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim teşekkürler 🙏
Gull_94 Yasellaaa korse kullanmadım sadece sarkmaması ıcın dusujuyosanjz olablır ama gucsuzlesen kaslar ıcın spor mutlaka yapmalısınız en azından bı ay mekık cekın evde ve gunde bıkac kez yapsanızda yeterlı korseden daha etkılı ve faydalı gobek hemen gıtmıyo vucut odemı sıskınlgı ıkı hafta ıcınde azar azar atıyo gerısı bıraz azmımıze kalıyo😇
gzybkgl Yasellaaa ben yamuna korse den korse almıştım biraz pahalı ama çok kaliteli. İlk çocuktan sonra kullandım eltime verdim o da kullandı şimdi ikinciyi doğurayım tekrar takıcam inşallah. Çok faydası oluyor
Ozlem23 Yasellaaa bana doktorum kulkan ama 1 ay sadece dedi ben sezeryan oldum karnım hemen gitmedi 10. güne doğru indi iyice
kivirciginannesi Yasellaaa yamuna korseyi tek geçerim bu konuda. Normal doğumdan 10 gün somra kullanabilirsiniz ben sezeryan oldum geç kullandım
elifpusat Yasellaaa burda daha önce buna benzer bı post açıldı ve doğumdan hemen sonra korse kullanımının yanlış olduğunu rahimde sarkma yaptığı için ilerde idrar kaçırmaya sebep olduğunu doğumdan 15 20 gün sonra takın rahim toplanmasını bekleyin demişti görünce postu bende yazım dedim
Deniz00 elifpusat evet bende yorumda yazmıştım başka bir postta. 40 çıkana kadar o süreçte rahim eski halini anca aldığı için korseyle sıkıştırmak uygun değil demişti bir doktor ilerde rahim sarkmalarına sebep oluyormuş
Bmom Yasellaaa 5 gün önce doğum yaptım hemen taktım doktorum günde 2 saatle başla arttira arttira tak dedi owli korse aldım onu kullanıyorum
Yasellaaa Bmom Hayırlı olsun Allah sağlıklı uzun ömürler versin 🙏❤️çok teşekkürler bakıp ataştırıcam mutlaka 🙏