aysegulll3 Kızlar bende buradaki yorumları hergün okuyordum bugun de benim günümmüş meğer. 38+5 de bebeğimin önce nişanı geldi sonra suyu sonra sezeryan doğumla kendisi geldi şükür darısı tüm bekleyenlerin başına inşallah