Kızlar ben pazartesi doktora gittim ve bana dedi bebeğin 2 hafta önde dedi yani 26 haftalik görüyor beni ama eve geldiğimde uygulamaya baktim 27+3 haftaligiz psikolojim bozuldu bana hemen şeker yüklemesi yaptırmamı istedi bende yaptırmadım bebeğim şuan 27+5iz 1kilo 214 gram sizce çok mu