Derinn45 Naciyeylmz bn yeni dogarken kullanmadim ciltleri hassa oluo die snradan kullandm 345 seklnde
Mercimek26 Annem kardeşimde kullanmıştı. Hiç pişik falan yapmadı ama tabi bebeğimizin poposu seçicek bezi bende ilk bimden aldım olmazsa değiştiririz sonradan dedim doğunca görcez bakalım 😂
nilsmother Naciyeylmz Bn kullanıdım 3 ay memnundum sadece lastiğinin geldigi yerler kızarıyordu slepy e geçtik.
Sakinem212 Naciyeylmz ben bimin kullanıyorum iki ayda 7 lira zam yaptılar 30 aaldm oruçtan önce şimdi 37 liraya alıyorum tavsiye etmiyorum durumum olsa hayatta almam koku yapıyor sık sık değiştirmeme rağmen değiştirecem artık .