33haftalığım ve kolonya yaptırdım çikolatayı da planlı bir gebeliğim olduğu için pastanelerde hazır kutulu hoşgeldin bebeğimli çikolatalar var onlardan alıcam, coronadan dolayı hastanelere ziyaretçi kabul edilmiyor diye biliyorum ama gelene de elim boş kalsın istemedim :)