Bayanlar herhangi biri dikkatınızı çeker umarım.36.haftadayım.Karnım çatladı diye bebek yağı sürmemi söyledi doktor.2 gün sonra memelerim ve karnım kabardı,kızardı ve aşırı kaşınıyor..Doktora gittim test yaptı.Birşey yok.Mantardır düşüncesi ile krem yazdı.Acaba losyon mu alaerji yaptı.???