Memmedovaa1 iştahım her zaman açıktı aslında kusma etme mide bulantısı gibi durumlarım da olmadı çok nadir ilk üç dört ay toplasan 3-4 defa oldu yani. Neden almadığıma ben bile şaşırıyordum bebek gelişimi de iyiydi. Yürüyüş yapardım o da üç dört bin adım öyle ahım şahım bir yürüyüş değil hani . son bir aydır yapmıyorum yürüyüş Ramazan’dan beri yasaklar gelince öyle kaldı. Şimdi üst bacaklarımın kalınlaştığını hissediyorum doğumdan sonra ful bacak çalışmam lazım 😁