kedidirokedi 37+4 olucam yaklaşık 1 saattir sağ kaburga altımda bir ağrı var bıçak saplanıyor sanki aynı durumu yaşayan var mı acaba doğum belirtisi mi onuda bilmiyorum tedirgin oldum biraz 😬
hazal2131ds kedidirokedi bebek kanala giriyormuş öyle durumda benimde aynı bugün doktora söyledim öyle dedi
Gzhm16 kedidirokedi cnm benim 20 haftalıkken basladı bence sizin haftanız çok iyi ama yapacak bısey yok doktora gittim muayene oldum bebekten kaynaklı oldugı ve yapılacak bisey olmadığı söylendi çekeceksiniz mecburen
Sedaaakurul kedidirokedi 27+6 dayım ben de yaklaşık bir aydır çekiyorum sol kaburga Ağrısı doktorum mideden kaynaklanıyor dedi midem için şurup verdi ama hiç bir faydası olmadı ne yapicam bu ağrıyla doğuma kadar bilmiyorum 😔
kedidirokedi hazal2131ds nefes aldıkça bile batıyor doktoruma yazdım normal dedi parol alabilirsin dedi ama ilaç içmek istemiyorum
kedidirokedi Girlsmomm sırtıma değilde sadece dediğim gibi sağ kaburga altım ağrıyor bıçakla oyuluyor gibi 🤦🏻♀️
Girlsmomm kedidirokedi sağ kaburga ağrıyor ağrısı sırtıma kadar vuruyor itiyor galiba ayağıyla az kaldı ama zorluyor sertleşiyor sürekli
Kozmooneri kedidirokedi benim de en büyük hamilelik sorunum ama normalmis.. Sol tarafta benim de doktor bakti plesanta orada olduğu icin ekstra baski oluyor dedi bana ve icim rahatladi.. Siz de bi baktirin isterseniz..
selot kedidirokedi kedidirokedi ben 20. Haftalardan beri aynı şeyi çektim şu an 39.haftadayım. Ne yazık ki kesin bir çözümünü bulamadım. Devamlı pozisyon değiştirin o zaman rahatlatıyor. Bir de hamile yastıklarından edinin mutlaka veya emzirme yastığı da iş görür. Gece yatarken, gündüz uzanırken veya otururken bu yastıklar batma hissini hafifletiyor.
kedidirokedi selot az kaldı hamile yastığı almam artık ama sürekli pozisyon değiştirmeye çalışıyım teşekkürler
selot kedidirokedi eğer bebek için emzirme yastığı alacaksanız şimdiden alıp uyurken onu kullanmanızı tavsiye ederim, fayfasını görürsünüz.
duyguars12 kedidirokedi ben de 37+3 deyim 2 3 gündür çekiyordum ağrıyı bugün yok çok şükür döndü mü acaba diyorum rahatladım çünkü gülmek bile çok acıtıyordu o derece yani
kedidirokedi duyguars12 benimde bu sabah bir tık azaldı gibi inanın ölücem zannettim o derece bir ağrıydı doktora göründüm çok normal dedi açılmam yokmuş henüz doğumla hiçbir alakası yok bebek baskı yapıyor dedi